A számtalan fitnesz iskolában és OKJ-képzési centerben a számtalannál is több személyi edző és fitness oktató végez. Félévente. Ez bizony elég ijesztő, ha Te is edzőként akarsz dolgozni vagy dolgozol, mert ahogy hígul a piac, úgy lesz egyre nehezebb stabil vendégkört építened és megélned a hivatásodból!
Egyetlen megoldás van a problémára: SOKKAL JOBBAT és VALÓDI ÉRTÉKET kell adnod a hozzád betévedő vendégnek, mint más edzők - már az első perctől fogva.
Így a fogyni vagy izmosodi vágyó vendég meggyőződhet róla, hogy kinél van jó kezekben, kivel jár jól szakmailag és emberileg - és ha meggyőződött, akkor nehezen fog elhagyni egy felkészületlen, hobby-edzőért, aki félvállról veszi a munkáját!
Hogyan adhatsz értéket és kiemelkedőt a vendégednek?
Erre remek alkalom egy profi, gyors állapotfelmérés.
1. Add ingyen! Egy InBody mérés egy gyors konzultációval nem több 10 percnél, így nem igazán ráfizetés, a vendég viszont biztosan sokat kap általa: iránymutatást, alapvető infókat, kezdi megérteni hogy milyen folyamatokban gondolkodjon (=kilók helyett fejlődésben)
2. Kapd meg a megfizethetetlent: a BIZALMAT! Ha már adtál, csak akkor várj valamit. A legtöbb, amit a vendégedtől kaphatsz az nem a pénze, hanem a bizalma feléd! Hidd el, nagy dolog, hogy rád bízza a szervezete épülését, változtatását! A profi állapotfelméréssel és konzultációval kiédemled, hogy bízzon benned a vendéged!
3. Járjon rendszeresen! A legfontosabb, hogy (ha nem is élete végéig) de hoszabb időn át járjon hozzánk a vendégünk, hiszen 1-1 alkalmas edzésért (folyton új vendégért) többet kell dolgozni, és az eredmények sem olyan egyértelműek! Az állapotfelméréssel
- először is: megmutathatod a vendégnek, miért érdemes hosszabbtávon gondolkodni a közös munkában (elmagyarázva a folyamatokat, mondjuk egy inbody adatlappal)
- másodszor is: vissza-visszaszólíthatod az eltűnt vendégeket
4. Használd referenciaként: segíts többeknek! Jó megosztani az előtte-utána képeket, és az előtte-utána adatlapokat Facebookon, instagramon. Egyrészt emberként és edzőként is csodás megélni egy nagyobb fogyást vagy verseny eredményt... Másrészt viszont "marketinges szempontból" sem utolsó hogy többek értesülnek róla: sikeres "átalakító" vagy, és érdemes befizetni hozzád :)
Így összesítve azt mondhatjuk, hogy az InBody -edzőként, teremvezetőként- nem utolsó marketing eszköz! Erről bővebben ebben a jegyzetben olvashatsz.
Kérdés esetén lépj velünk kapcsolatba!
Szép napot :) Blanka